آیا آبلیمو مفید در بهبود عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا آبلیمو مفید در بهبود عملکرد کلیه

آیا آب لیمو در بهبود عملکرد کلیه مفید است؟ در واقع، لیمو یکی از میوه های مغذی ترین در سراسر جهان است و آن را غنی از ویتامین C، سیترات، مالات، پتاسیم بالا و سطح پایین سدیم، و غیره است همه از این تغذیه به بدن انسان بسیار مفید است، به خصوص ویتامین C، آن نقش مهمی در حفظ نسل از بافت ها و سلول های بدن های مختلف ایفا می کند. علاوه بر این، آن را نیز می تواند حفظ عملکرد طبیعی فیزیولوژیک آنها.

جلوگیری از بیماری های قلب و عروق

بیماری های قلب و عروق از عوارض عمده و عوامل مهم مؤثر بر پیش آگهی و امید به زندگی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی تا حد زیادی می باشد. آب لیمو سرشار از ویتامین C و ویتامین P کمک می کند که تقویت کشش و استحکام عروق خونی، تا که به پیشگیری و درمان فشار خون بالا و سکته قلبی موثر است. علاوه بر این، آن را نیز می تواند عملکرد سم زدایی کلیه ها را بهبود بخشد.

آنتی بیوتیک های طبیعی

تغذیه به ما بگویید که لیمو همچنین آنتی بیوتیک طبیعی است. این خوبی برای پیشگیری و درمان عملکرد کلیه، التهاب، عفونت های دستگاه ادراری و همچنین سایر عفونت ها و ویروس ها که منجر به بیماری های کلیوی به راحتی است.

پتاسیم بالا و سدیم پایین

در حساب از پتاسیم بالا موجود در آب لیمو، به بیماران مبتلا به هیپرکالمی، آنها باید توجه دقیق به مصرف آب لیمو به شدت پرداخت. اما به دلیل کم سدیم موجود در آب لیمو، می توان آن را به عنوان جانشین برای نمک در حالی که غذاهای پخت و پز استفاده می شود.

از بالا ما می توانیم می دانیم که بیمار مبتلا به بیماری کلیوی می تواند برخی از آب لیمو با توجه به شرایط خود را. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا مشورت پزشکان ما در واتساپ، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. واتساپ ما: +86 18633865632





:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: